راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی

با روی کار آمدن ابزارآلات وتجهیزات جدید،انجام دادن هر کاری بسیار راحت شده.

شغل رستوران داری نیز از این قائده مستثنی نیست.

روی کار آمدن تجهیزات جدید پختن غذا در حجم بالا را برای رستوران دارها آسان کرده بنابراین آن ها بیشتر میتوانند بر روی طعم و کیفیت غذا زمان بگذارند و توجه بیشتری به آن داشته باشند.

کباب پز تابشی بدون دود

کباب ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و میتوان از هر نوع گوشتی چه گوشت سفید یا قرمز و حتی ماهی نیز کباب درست کرد.

این تنوع بالا باعث شده که کباب ،طرفدار بالایی داشته باشد و هر سلیقه ای را در بر بگرید.

ممکن است شما بارها از پختن این غذای دلچسب در خانه صرف نظر کرده باشید.

به یاد آوردن آن حجم بالای دود و آلودگی شما را از طبخ این غذا منع میکند.

کباب پز تابشی بدون دود وسیله ای است که این مشکل را حل کرده .این دستگاه هیچ آلودگی ایجاد نمی کند و کبابی خوش طعم را برای شما آماده می کند.

هم چنین شما میتواند انواع مختلف سبزیجات را نیز روی این دستگاه طبخ کنید.

سانتریفیوژ صنعتی

هوای سنگین و پر از دود ناشی از پختن غذا،در یک آشپزخانه صنعتی برای کارکنان آن مکان آزار دهنده است . هم چنین سطح بهداشت محیط را نیز پایین می آورد.

سانتریفیوژ صنعتی وسیله ای است که این آلودگی ها را از محیط آشپزخانه خارج کرده و این امکان را میدهد که هوای تازه جایگزین آن شود.

در هر آشپزخانه ای که در حجم بالا و هم چنین تنوع بالای غذایی پخت و پز صورت میگیرد وجود این دستگاه الزامی است. زیرا هم کارکنان میتوانند بهتر مشغول به کار شوند و هم آشپزخانه تمیز می ماند.

گریل ذغالی

برگر یک غذای محبوب و خوشمزه است برای تهیه این غذای پر طرفدار شما نیازمند دستگاه گریل ذغالی هستید تا این غذا را به شیوه ی واقعی طبخ کنید .

هم چنین میتوانید استیک مرغ یا گوشت و یا حتی سبزیجات را به راحتی روی این دستگاه کباب کنید.

تنوع اندازه و ابعاد این دستگاه این امکان را به شما میدهد که با توجه به منوی رستوران خود ، بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

میز کار استیل

هر آشپز حرفه ای ، هر کس که واقعا به پختن یک غذای خوب اهمیت میدهد باید در آشپزخانه خود یک میز کار استیل داشته باشد.

این وسیله چند کاره است یعنی فرقی نمی کند که می خواهید خمیر یک کلوچه را تهیه کنید یا گوشت را برای کباب کردن برش دهید به طور کل این وسیله برای طبخ هر نوع غذا یا دسری مورد استفاده قرار میگیرد.

اجاق کته پز

کته روشی است را پختن برنج که بسیار لذیذ تر از برنج آبکش شده است زیرا طعم خود برنج را حفظ میکند. حال تصور کنید که کته با یکی از خورشت های لذی ایرانی سرو شود این حرکت بسیار پر طرفدار خواهد بود.

اجاق کته پز این امکان را به شما میدهد که این سبک پختن را امتحان کنید هم چنین شما میتوانید با این دستگاه انواع ته چین چه مرغ و چه گوشت را نیز تهیه کنید.

[ بازدید : 267 ]

[ دوشنبه 7 بهمن 1398 ] 12:10 ] [ آوا امینی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم < امیر نظری قیمت سیمان نرم افزار واسط سامانه مودیان آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی
بستن تبلیغات [x]