راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ابزار کاربردی رستوران صنعتی

برای شروع یک کار از پایه شما باید هزینه های زیادی صرف کنید برای مثال علاوه بر مکانی برای انجام آن کار که میتواند یک مغازه کوچک یا بزرگ باشد شما باید یک سری وسایل نیز تهیه کنید برای مثال در زمینه ی راه اندازی یک آشپزخانه و یا رستوران شما باید یک سری وسیله اعم از اجاق گاز ظرف و ...را تهیه کنید .شما میتوانید باتوجه به بودجه خود تصمیم گیری کنید اگر بودجه شما زیاد نیست میتوانید از لوازم دست دوم استفاده کنید.

چرخ گوشت رستورانی

اگر در فکرتان راه اندازی یک کبابی و یا رستوران ایرانی وجود دارد باید این را به شما بگویم که اصلی ترین و مهم ترین چیزی که شما به آن احتیاج دارید چرخ گوشت رستورانی است . این وسیله به منظور استفاده در سوپر گوشت ها و رستوران های ایرانی ساخته شده و با کیفیت مطلوبی که دارد دوام بالایی نیز خواهد داشت در نتیجه مدت زمان زیادی میتوانید از آن استفاده کنید.

فر ساندویچ سه کاره

نمیتوان از محبوبیت بالایی که غذاهای فست فودی دارند صرف نظر کرد این غذاها در میان تمام گروه های سنی محبوب است پس راه اندازی یک فست فودی میتواند برای شما سودمند باشد به ظرط اینکه در کارتان و تهیه وسایل حرفه عمل کنید. یکی از همین رفتار های حرفه ای به تهیه وسایل مربوط می شود شما به جای اینکه تک تک وسیله تهیه کنید که این امر بسیار هزینه بر و هم چنین جا گیر است میتوانید با خرید یک فر ساندویچ سه کاره نیازتان را برطرف کنید هم هزینه ها کم میشود و هم فضای بیشتری برای شما باقی می ماند.شما میتوانید هم زمان یک همبرگر و یک ساندویچ فلافل را تهیه کنید که این به بالا رفتن سرعت عمل شما بسیار کمک میکند.

گرم نگه داشتن مرغ سوخاری

گرم بودن غذا بی شک یکی از مهم ترین نکته ها است . هیچ گاه شما دوست ندارید که یک غذای سرد و مانده را میل کنید .

این قانون برای تمامی غذاها صدق میکند مخصوصا غذاهای گوشتی.

گرم نگه داشتن مرغ سوخاری یکی از چالش ها برای صاحبان رستوران ها است زیرا آن ها این غذا را در حجم بالا تهیه کرده و باید آن را تازه نگه دارند .

وسیله ی گرمکن مرغ به این منظور تهیه شده که البته برای گرم نگه داشتن تمامی گوشت ها میتوانید از آن استفاده کنید .

فر دیزی پزی

دیزی غذای قدیمی ایرانی است که بسیاری از جوان ها طرفدار آن هستند و جزو غذاهای پر طرفدار است که البته پختن آن چندان راحت هم نیست.

فر دیزی پزی فرآیند پختن دیزی را برای شما آسان می کند و میتواند تعداد بالایی از دیزی ها را به طور همزمان طبخ کنید .

این وسیله مزاحمت زیادی برای شما ایجاد نمیکند یعنی فضای زیادی را اشغال نمی کند.

دستگاه آسیاب قهوه

کافی شاپ ها نیز به محبوبیت و پرطرفدار بودن رستوران ها و تهیه غذاها هستند و مانند رستوران ها نیازمند ابزارآلات متعددی هستند.

نوشیدنی پرطرفدار و محبوب در کافی شاپ ها قهوه است که این آماده کردن این نوشیدنی پر طرفدار نیازمند دستگاه آسیاب قهوه است . این دستگاه از قدرت بالایی برخوردار بوده و میتواند به راحتی دانه های قهوه را برای شما آسیاب کند.

[ بازدید : 157 ]

[ چهارشنبه 16 بهمن 1398 ] 16:25 ] [ آوا امینی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی
بستن تبلیغات [x]